Guide til jorden rundt-reise


Mange ønsker å dra på en typisk "jorden rundt"-rundreise før de dør, og det er noe bare et fåtall av oss noensinne vil oppleve da det kan være veldig dyrt og vanskelig å skaffe seg tid til det. Det er dog ikke alle som setter seg mål om å dra på en slik rundreise jorden rundt, og det er litt synd. Det kan også være andre faktorer som spiller inn som økonomi, familie, venner eller sykdom. Her er en guide til hvordan du kan få til din rundreise jorden rundt.

Rundt om i verden turene er en fantasi for de fleste, og en veldig økonomisk realitet for noen. Mange av mine klienter nekter å tro at de kan se ti land for prisen av tre bare ved litt ekstra planlegging.

Jeg kjøpte en gang følgende:

Sydney> Hong Kong> Beijing> Oslo> London> New York> Sydney

Og dette var desidert den beste turen jeg noensinne har hatt. Møtte herlige mennesker med samme mål som meg- å ha det dritkult på den beste jorden rundt-turen du noensinne kan tenke deg. Var innom reisebyråene på de aller beste byene i verden og fikk billige flybilletter til alle verdens hjørner.

Grunnen til at jeg var i stand til å kjøpe disse billige flybillettene var at jeg kjøpte dem samtidig, kjent som en "Round The World" billett. De: store reisebyråer kjøpe tusenvis av billetter om gangen, og selge dem enkeltvis til reisende. Hvis du kjøper billetter samtidig til alle byene du har tenkt til å besøke, så får du en stor rabatt. Jeg elsker utseendet på folks ansikter når jeg viser dem hvordan de skal se mer av verden for en svært billig penge.

Unngå å dra til de aller største byene, men hold deg unna turistene. På den måten blir flybillettene mye billigere, og det skal ikke være vanskelig å skaffe seg noen kamerater selv om du ikke er på de verste turistmagnetene. På den måten skaffer du deg både billige flybilletter og en herlig jorden rundt-reise.

0 kommentarer: